HANDELSBETINGELSER

1. GENERELLE OPLYSNINGER

B-Outlet.dk ejes og drives af:

Ladybox ApS
CVR: 39 88 61 11
Maltagade 16, 2. th.
2300 København S
kontakt@b-outlet.dk

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på b-outlet.dk til levering i Danmark. Ved køb af produkter på B-Outlet.dk, accepterer du vilkårerne og indvilliger i at være bundet af dem.

2. BESTILLING OG BETALING

2.1 B-Outlet.dk er åben 24 timer i døgnet og du kan derfor handle, når det passer dig. Der tages dog forbehold for, at hjemmesiden kan være lukket ned grundet vedligeholdelse. Dog kan der altid handles på B-Outlet.dk, når siden er tilgængelig.

2.2 Alle priser på B-Outlet.dk er inklusive moms og eventuelle andre afgifter.

2.3 Når du handler på B-Outlet.dk vælger du de varer, som du vil købe og lægger dem i “Kurven”.

2.4 Når du er klar til at bestille, klikker du på “Kurv”, hvorefter du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., betalingsform og vælger leveringsform. Eventuelle ekstraudgifter til f.eks. fragt eller kortgebyrer vil først blive udregnet, inden du er klar til betaling.

2.5 Du kan ændre indholdet i kurven frem til, at du bekræfter dit køb ved at trykke på “Gå til betaling”. Herefter sendes din ordre til B-Outlet.

2.6 Beløbet for varerne trækkes først på din konto, når varerne afsendes. Vi tager forbehold for pris- og trykfejl på hjemmesiden samt forbeholder os retten til at annullere ordren, hvis der er tale om en væsentlig og/eller tydelig fejl.

2.7 For at handle på B-Outlet.dk skal du være fyldt 18 år. Dog kan du godt købe produkter på hjemmesiden, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet. Du skal derudover også være i besiddelse af et gyldigt betalingskort.

2.8 B-Outlet modtager følgende betalingskort og betalingsformer:

  • Visa
  • Visa Danmark
  • Visa Elektron
  • Mastercard
  • Mastercard Debit
  • Maestro
  • Mobilepay

2.9 Beløbet hæves på dit kort 24 timer efter, at vi har sendt dit køb.

3. ORDREBEKRÆFTELSE

3.1 Når du har bestilt en ordre hos B-Outlet.dk, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Husk at være opmærksom på, at ordrebekræftelsen kan havne i spamboksen. Hvis kunden har oplyst forkert mailadresse, er betingelserne stadigvæk gældende.

3.2 Levering:
Ved modtagelse af din ordre vil vi hurtigst muligt pakke den, samt afsende med en af vores samarbejdspartnere. Vi bruger forskellige leveringsselskaber, herunder DAO (Dansk Avis Omdeling) og Bring. Prisen for levering fremgår tydeligt inden betaling. For at opnå gratis levering på udvalgte leveringsmetoder, skal ordrestørrelsen være over 250 kr. medmindre andet er oplyst. Vores leveringstid er estimeret imellem 2-5 hverdage, men travle perioder kan forekomme med længere leveringstider.

4. FORTRYDELSESRET

4.1 Når du handler på hos B-Outlet, har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og dermed returnere varen til os. For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen.

4.2 Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den kommende hverdag.

4.3 Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Hvis folie/ plombering brydes, bortfalder fortrydelsesretten.

5. RETURNERING

5.1 Hvis du fortryder dit køb og vil returnere dette, vil det lette ekspeditionen, hvis du vedlægger fulde navn, adresse og mailadresse samt dokumentation for købet, f.eks. din ordrebekræftelse.

5.2 Varerne samt dokumentation returneres til:

Ladybox ApS
Att. Retur
Maltagade 16, 2. th.
2300 København S
kontakt@b-outlet.dk

5.3 Det er vigtigt, at du ved tilbagelevering sørger for, at varerne er forsvarligt indpakket, da du selv har ansvaret for varerne indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

5.4 Vigtigt: Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt, efter du har givet besked om fortrydelse og senest 14 dage efter.

5.5 Bemærk: Vi modtager ikke pakker, der er sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.

6. UAFHENTEDE PAKKER

6.1 Pakker der ikke afhentes inden for 14 dage i kundens ønskede pakkeshop sendes automatisk retur til B-Outlet. Vi forbeholder os ret til at opkræve et ekspeditionsgebyr på kr. 40,- for uafhentede pakker til dækning af håndtering, administrationsomkostninger og emballage.

7. TILBAGEBETALING

7.1 Når vi modtager varen, tjekker vi den og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Beløbet bliver altid overført til det samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med et betalingskort, tilbageføres beløbet til det betalingskort, som du brugte ved købet.

7.2 Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet fordi:

  • du reelt har taget varen i brug
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
  • du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.

8. REKLAMATION

8.1 Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den givne situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

8.2 Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”:

  • Du skal reklamere indenfor “rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen.
  • Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du skal reklamere ved at kontakte os via mail til: kontakt@b-outlet.dk

8.3 Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. 

8.4 Varen samt dokumentation returneres til:

Ladybox ApS
Att: Reklamation
Maltagade 16, 2. th.
2300 København S
kontakt@b-outlet.dk

8.5 Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

8.6 Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. Hvis reklamationen ikke er berettiget, skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et gebyr, som beregnes op til 200 kr. for undersøgelse af varen.

8.7 Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for varen indtil vi har modtaget den. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker, der er sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.

9. ERHVERVSKØB

Såfremt der er tale om erhvervskøb, tilbydes der ikke momsrefusion ved køb på hjemmesiden www.B-Outlet.dk. Hvis man ønsker at købe erhvervsmæssigt, bedes man henvende sig direkte til kontakt@b-outlet.dk inden der foretages et køb, så vil man kunne modtage en EU faktura uden moms.

10. PRISER PÅ B-OUTLET.DK

10.1 Hos B-Outlet kan du opnå besparelser på op til 80%.

10.2 B-Outlet har prismatch. Har du fundet din vare billigere et andet sted? Så matcher vi altid den laveste pris.

11. LOVVALG OG VÆRNETING

11.1 Køb af varer på B-Outlet.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.